Η Σπάρτη “κερδίζει” από τον Καύσωνα πάνω από 1 εκατομμύριο ευρώ σε “δυναμική διαφήμιση”

Η “δυναμική διαφήμιση” που γίνεται στη Σπάρτη λόγω του καύσωνα ξεπερνά ακόμα και το 1 εκατομμύριο ευρώ λένε οι ειδικοί.

Ο πολυήμερος καύσωνας και οι πολύ υψηλές θερμοκρασίες που επικρατούν στη Σπάρτη από την περασμένη εβδομάδα έχουν την πόλη μας σε καθημερινή αναφορά τόσο από τα μεγάλα τηλεοπτικά δίκτια όσο και στα site της χώρας. Επίσης οι καθημερινές αναφορές από τα μετεωρολογικά δελτία και οι πίνακες που αναφέρουν τις μέγιστες θερμοκρασίες ανα ημέρα έχουν την Σπάρτη σε πρώτο πλάνο μιας και βρίσκεται καθημερινά σε υψηλές θέσεις.

Παράλληλα οι αναφορές στα social media για τον καύσωνα στην Σπάρτη έρχεται σε πολύ υψηλό επίπεδο ενώ υπήρξαν και αναφορές και από Ευρωπαϊκά μέσα αναφερόμενα στον Ελληνικό Καύσωνα όπου η Σπάρτη δεν έλλειπε.

Όλα αυτά σε “μετρήσιμο διαφημιστικό κόστος” κατά μια έννοια στο σύνολο των αναφορών όπως σε Πανελλαδικά και τοπικά Δελτία Ειδήσεων Τηλεόρασης, Ραδιόφωνα και ίντερνετ με δυναμική στα social τότε σύμφωνα με ειδικούς του χώρου ξεπερνά το 1 εκ ευρώ.

Δεν γνωρίζουμε εάν έχει σημασία η συγκεκριμένη αναφορά επί της ουσίας για την πόλη αλλά σίγουρα έχει το δικό της ενδιαφέρον μέτρησης.

Leave a comment

Your email address will not be published.