Κεραυνοί Δημάρχου ΜΠΟΥΡΗ : “Τους ονόμαζα συνεργάτες.
Τώρα τους αποκαλώ δολοφόνους, δολοφόνους και υπογραμμήστε το”
Κεραυνούς εξαπέλυσε αποχαιρετώντας το γραφείο του στο Δήμο του Άργους ο δήμαρχος Βασίλης Μπούρης.
“Ευχαριστώ τους πάντες που με τίμησαν και με υποστήριξαν. Έκανα αρκετούς φίλους και πάρα πολλούς εχθρούς. Ευχαριστώ τους πάντες. Αποχαιρετώ το δήμο και εύχομαι στο νέο δήμαρχο καλή επιτυχία. Τον Καλλικράτη εγώ τον πέτυχα. Το Άργος έγινε τεράστιο. Διπλασίασε την έκταση και τον πληθυσμό του. Χρόνια πολλά σε όλους και καλή χρονιά“.
Στη συνέχεια ο κ. Μπούρης απαντώντας σε σχετική ερώτηση προχώρησε ακόμη παραπέρα. “και βέβαια, ρίχνω ευθύνες σε κάποιους που ονόμαζα συνεργάτες. Τώρα τους αποκαλώ δολοφόνους, δολοφόνους και υπογραμήστε το. Δολοφόνους με κόκκινη γραμμή από κάτω, φώναξε για τρίτη φορά ο δήμαρχος”.
Στην συνέχεια δεν θέλησε να δώσει ονόματα. Φωτογράφησε όμως λέγοντας πως συμμετείχαν και στο προηγούμενο δικό του ψηφοδέλτιο “Άργος πολιτών – Ανοικτή πόλη”. Παρέπεμψε στα αποτελέσματα των τελευταίων εκλογών και είπε πως “τώρα μπορούν να καταλάβουν κάποιοι τι ήταν ο Μπούρης“.
Τόνισε επίσης πως αφήνει στον διάδοχο του 2.860.000 ευρώ ταμείο, χώρια το ένα εκατομμύριο που υπάρχει στο Ταμείο των Παιδικών Σταθμών.
Έκλεισε την παρέμβαση του λέγοντας για τους πρώην συνεργάτες του : ” Να το βρουν από το Θεό. Ότι έπαθα εγώ να το πάθουν και αυτοί…“.
πηγή
www.argonafplia.gr