Όπως αποκαλύπτει η εφημερίδα «Κόσμος της Ενημέρωσης» δημοτικός σύμβουλος στην Πάτρα κατά την διάρκεια του πρώτου δημοτικού συμβουλίου την ώρα που ο δήμαρχος κ. Γιάννης Δημαράς τόνιζε πως «σηκώνουμε τα μανίκια και πιάνουμε δουλειά» έπαιζε στον υπολογιστή του πασιέντζα…..!!!
Την σκηνή κατέγραψε η φωτογραφική μηχανή φωτορεπόρτερ αλλά εκείνος…
Αγρόν αγόραζε…
Και μετά λένε ότι θέλουνε να αλλάξουν και τον τόπο….