Τηλεγράφημα Παπανδρέου στον Πούτιν

Συλλυπητήριο τηλεγράφημα προς τον πρωθυπουργό της Ρωσίας, Βλαντιμίρ Πούτιν για τα θύματα των φονικών πυρκαγιών στη Ρωσία, απέστειλε ο πρωθυπουργός, Γιώργος Παπανδρέου.

«Είναι μεγάλη η λύπη μου από την τραγική απώλεια ανθρώπινων ζωών και τις καταστροφές που προκλήθηκαν από τις πυρκαγιές που μαίνονται στη Ρωσία αυτές τις ημέρες», αναφέρει στο τηλεγράφημά του ο κ. Παπανδρέου.

Εκφράζει επίσης εκ μέρους της ελληνικής κυβέρνησης, τα ειλικρινή  συλλυπητήριά του στις οικογένειες των θυμάτων και τη συμπαράστασή του σε όλους όσοι επλήγησαν από την τραγωδία.

Leave a comment

Your email address will not be published.