Αυτό το Σάββατο στο “Πεινολόγιο” στην Σπάρτη.. Πάρτυ Ντίσκο.. όπως παλιά..!!
Ένας χώρος που γίνεται πλέον στέκι για όλες τις ηλικίες μετατρέπεται το Πεινολόγιο στην Σπάρτη.
Ο Βασίλης Αντωναράκος με την δική του πινελιά μας ταξιδεύει σε απολαυστικά γαστρονομικά ταξίδια ενώ κάθε Σαββατοκύριακο έρχονται και αρκετές εκπλήξεις.
Όπως αυτό το Σάββατο με ένα πάρτυ Ντίσκο.. όπως παλιά.. με ακούσματα περασμένων δεκαετιών..
Στην Μουσική επιμέλεια της βραδιάς θα είναι ο Αντώνης Βλαχονικολός