Σε διαθεσιμότητα Σπαρτιάτης Αστυνομικός που φύλαγε σκοπιά στο κέντρο Μεταναστών στην Κόρινθο.. Γιατί;

Τα άσχημα του επαγγέλματος. Με αποκλειστικές μας πληροφορίες Αστυνομικός από την Σπάρτη είχε σκοπιά στο κέντρο μεταναστών στην Κόρινθο την ημέρα που το έσκασαν 3 Αφγανοί.

Οι μετανάστες αναρριχήθηκαν σε κολόνα και πήδηξαν πάνω από την περίφραξη ενώ την ίδια στιγμή σήμανε συναγερμός.

Οι φρουροί σε καμία περίπτωση δεν θα μπορούσαν να αποτρέψουν την απόδραση από την στιγμή που το ίδιο το κέντρο δεν είναι σωστά εξοπλισμένο σύμφωνα με τις προδιαγραφές…!!

Με ποιο σκεπτικό ένας συμπολίτης μας έντιμος αστυνομικός του έλαχε να μείνει δίχως δουλειά χρονιάρες μέρες;

Η σωστή διαδικασία είναι βέβαια να γίνει εξέταση του περιστατικού αλλά σε καμία περίπτωση να μην υπάρχουν κυρώσεις σε άτομα που δεν φέρουν άμεση ευθύνη.

Είναι σημαντικό το Υπουργείο να ξαναδεί τις περιπτώσεις αυτές και να δώσει νέες κατευθύνσεις για τέτοιες περιπτώσεις.

Την επόμενη ημέρα που θα δημιουργηθούν και τα νέα Κέντρα Κράτησης σε πολλές πόλεις της Πελοποννήσου τι θα γίνει; Θα είναι έτοιμα και σύμφωνα με όλες τις προδιαγραφές για να μπορέσουν να φυλάξουν μετανάστες;

Λίγοι μάλλον γνωρίζουν πως αν γίνει συντονισμένη εξέγερση σε αυτά τα κέντρα δεν θα μείνει ένας μέσα..!! Πάρτε κιάλλα μέτρα..!!!

Αυτά και άλλα πολλά τα ερωτήματα…

Στο θέμα… θα Επανέλθουμε..!!!

 

Δείτε το Θέμα όπως το είχαμε ανακοινώσει την ημέρα που έγινε. (Κλικ)

Leave a comment

Your email address will not be published.