Μπορεί η συναυλία που πραγματοποιήθηκε την περασμένη Κυριακή στο 1ο Γυμνάσιο Σπάρτης με σκοπό την στήριξη του Κοινωνικού Παντοπωλείου Σπάρτης να μην είχε την απαιτούμενη προσέλευση κόσμου (αναφερθήκαμε εκτενώς στο θέμα κλικ εδω) εντούτοις όμως οι υπεύθυνοι Κώστας Τσέγκος και Παναγιώτης Κυριακούλιας κατάφεραν να γεμίσουν σχεδόν ένα φορτηγάκι με τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για να τα προσθέσουν στα άδεια ράφια του Κοινωνικού Παντοπωλείο Σπάρτης.
Συγχαρητήρια σε όλους που στήριξαν και στηρίζουν την προσπάθεια να μείνει ζωντανό το Κοινωνικό Παντοπωλείο της πόλης μας..!!


