Ο πιο… lifestyle υποψήφιος των δημοτικών εκλογών, ο Ηλίας Ψινάκης, ο οποίος βρίσκεται στο ψηφοδέλτιο του Νικήτα Κακλαμάνη στο δήμο της Αθήνας, φαίνεται πως κερδίζει πανηγυρικά μία θέση στα δημοτικά συμβούλια την επόμενη τετραετία.
Ο γνωστός μάνατζερ προηγείται με 3.690 σταυρούς μέχρι τώρα και αναμένεται να εκλεγεί πανηγυρικά.
Ο Ψινάκης, την παραμονή των εκλογών έκανε προεκλογική εκστρατεία από το πρώτο τραπέζι στην πίστα του νυχτερινού κέντρου όπου τραγουδάει ο Αντώνης Ρέμος, έχοντας δίπλα του τη σύντροφο του τραγουσιδτή, Υβόννη Μπόσνιακ.
Μήπως να αφήσουν τα μπαλκόνια και τις περιοδείες οι υποψήφιοι και να αρχίσουν το λουλουδοπόλεμο;