Φάρσα για βόμβα στην εφορία Σπάρτης από τους “Πυρήνες της Φωτιάς”

00000

Άλλη μια κακόγουστη φάρσα αποδείχτηκε το τηλεφώνημα για βόμβα που δέχτηκε υπάλληλος της εφορίας Σπάρτης στις 11.05΄ το πρωί της Παρασκευής. Όπως αναφέρει το lakonikos.gr μια γυναίκα που παρουσιάστηκε να μιλά εκ μέρους των “Πυρήνων της Φωτιάς” ενημέρωνε τον υπάλληλο πως σε μια ώρα θα έσκαγε η βόμβα, που υποτίθεται πως είχε τοποθετηθεί στα γραφεία της ΔΟΥ.
Αμέσως κλήθηκε η αστυνομία, η οποία εκκένωσε το κτίριο και απέκλεισε τους γύρω δρόμους. Στη συνέχεια, έφτασε από την Τρίπολη πυροτεχνουργός, μαζί με τον ειδικά εκπαιδευμένο σκύλο για να επιβεβαιώσουν, αφού έψαξαν το κτίριο, πως επρόκειτο για μια ακόμα φάρσα.

Leave a comment

Your email address will not be published.