Απείλησε με όπλο τον Ταχυδρόμο και του άρπαξε τα χρήματα στον Δήμο Σπάρτης..

00000000

Σε εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες των αστυνομικών Αρχών, για την εξιχνίαση υπόθεσης ληστείας, η οποία έγινε σήμερα (7.7.2015) το μεσημέρι, στην επαρχιακή οδό Καμινίων-Πολοβίτσας Λακωνίας, όταν άγνωστος δράστης με την απειλή όπλου, αφαίρεσε από 52χρονο ημεδαπό, ταχυδρομικό υπάλληλο-διανομέα, χρήματα και κινητό τηλέφωνο, ενώ στη συνέχεια διέφυγε με μοτοσικλέτα και αναζητείται.

Προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης.

Leave a comment

Your email address will not be published.