Σύμφωνα με την ενημέρωση του Report24 απο τους συναδέλφους στα δημοσιογραφικά θεωρεία στο γήπεδο του Παναρκαδικού η εβδομαδιαία εκπομπή “Αθλητική Κυριακή” της ΕΡΤ απόψε θα έχει ρεπορτάζ για την Γ Εθνική αλλά και το σημερινό ντέρμπι Παναρκαδικός – ΑΕ Σπάρτη που έληξε 1-1
Η κάμερα της ΕΡΤ ήταν στο γήπεδο και κατέγραψε το παιχνίδι.
Συντονιστείτε στην Τηλεόραση σας ή δείτε μέσω της Web Tv της ΕΡΤ (κλικ εδω)