Με 3-2 σετ έχασε στον τελικό η ομάδα του Σπαρτιατικού από την ομάδα του Παμβοχαικου σε εναν αγωνα για γερά νεύρα.
Τα κορίτσια του Σπαρτιατικού κερδίζοντας εύκολα τα δυο πρώτα σετ κάνοντας το 2-0 αλλά στη συνέχεια έχασαν τρια σερί σετ με αποτέλεσμα να χάσουν και το Final 4.
Η δεύτερη θέση που κατέκτησαν όμως δίνει το εισιτήριο για την φάση των 16 του Πανελληνίου πρωταθλήματος.