Μαζικές και ειρηνικές πορείες…..

«Όχι» στα αντιλαϊκά μέτρα που πλήττουν το εισόδημα εργαζομένων στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα, συνταξιούχων και ανέργων είπαν χιλιάδες πολίτες στην Αθήνα, αλλά και τις μεγάλες πόλεις.
Στο επίκεντρο των κινητοποιήσεων βρέθηκε και πάλι η πρωτεύουσα, με τις δύο κύριες συγκεντρώσεις του ΠΑΜΕ και της ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ, οι οποίες ολοκληρώθηκαν ειρηνικά και χωρίς παρατράγουδα.
Στην πλατεία Συντάγματος, μπροστά από το μνημείο του Άγνωστου Στρατιώτη κορυφώθηκε η απεργιακή κινητοποίηση ΓΣΕΕ – ΑΔΕΔΥ και ΣΥΡΙΖΑ.
Οι διαδηλωτές παρέμεναν στην πλατεία Συντάγματος από τις 13:00. Μίση ώρα μετά, όταν από την κεντρική είσοδο της Βουλής άρχισαν να αποχωρούν τα βουλευτικά αυτοκίνητα, οι διαδηλωτές φώναζαν συνθήματα όπως «Κλέφτες, Κλέφτες». Για πρώτη φορά μετά την εξέγερση του Πολυτεχνείου ακούστηκε και το ιστορικό σύνθημα «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία».
Νωρίτερα, ορισμένοι διαδηλωτές ανέβηκαν τα σκαλοπάτια προκειμένου να κατευθυνθούν προς τη Βουλή, ωστόσο αποχώρησαν, αφού στο σημείο βρίσκονται ισχυρές αστυνομικές δυνάμεις. Οι εύζωνοι αποχώρησαν από τα φυλάκια υπό τον φόβο της πρόκλησης επεισοδίων.
Η πορεία ΓΣΕΕ-ΑΔΕΔΥ ξεκίνησε στις 12:00 από το Πεδίο του Άρεως. Πριν τις καθιερωμένες ομιλίες, οι διαδηλωτές κράτησαν ενός λεπτού σιγή για τα θύματα της Marfin.
Καθώς η πορεία περνούσε από την οδό Σταδίου, οι διαδηλωτές σταμάτησαν έξω από το υποκατάστημα της Marfin και κράτησαν ενός λεπτού σιγή στη μνήμη των θυμάτων, που έχασαν τη ζωή τους στις 5 Μαίου από πυρκαγιά που εκδηλώθηκε μετά από ρίψη βόμβας μολότοφ.

Θεσσαλονίκη
Παλμός και συνθήματα στα συλλαλητήρια που πραγματοποιήθηκαν στη Θεσσαλονίκη.
Η πορεία του Εργατοϋπαλληλικού Κέντρου και της Ένωσης Δημοσιοϋπαλληλικών Οργανώσεων ξεκίνησε από το Εργατικό Κέντρο και κατέληξε έξω από το κτίριο της Γενικής Γραμματείας Μακεδονίας-Θράκης και του ΠΑΜΕ ξεκίνησε από το άγαλμα του Βενιζέλου με τον ίδιο προορισμό.
Οι συνδικαλιστές δήλωσαν ικανοποιημένοι από τη συμμετοχή στην απεργία και τις διαδηλώσεις, τόσο από τον ιδιωτικό, όσο και τον δημόσιο τομέα.
Την ώρα που ξεκινούσαν οι διαδηλώσεις σε Αθήνα και όλες τις μεγάλες πόλεις, στη Θεσσαλονίκη επικράτησε αναστάτωση μετά από τηλεφώνημα για τοποθέτηση βόμβας στο λιμάνι, το οποίο και εκκενώθηκε. Το λιμάνι βρίσκεται σε απόσταση αναπνοής από την πλατεία Αριστοτέλους που έχει πλημμυρίσει από κόσμο λόγω των συγκεντρώσεων. Στις 11:40, μετά από ελέγχους των πυροτεχνουργών, ο συναγερμός έληξε καθώς δεν βρέθηκε κάτι ύποπτο.

Leave a comment

Your email address will not be published.