Ακόμα μια αυτοχειρία στην Σπάρτη που αυξάνει την τραγική λίστα αυτοχειριών στην περιοχή.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες 68χρονος έβαλε τέλος στην ζωή του δια απαγχονισμού ενώ ακόμα δεν έχει γίνει γνωστό εαν άφησε σημείωμα που δικαιολογεί την πράξη του.
Δυστυχώς το φαινόμενο έχει πάρει τεράστιες διαστάσεις.
Την υπόθεση έχει αναλάβει το τμήμα Ασφαλείας Σπάρτης