Από το ΙΕΚ Σπάρτης ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 25-11-2015 ξεκινούν τα μαθήματα εκπαιδευσης και κατάρτισης για το φθινοπωρινό Εξάμηνο 2015Β. Παρακαλούνται παλιοί και νέοι καταρτιζόμενοι να προσέλθουν στο κτίριο του ΕΠΑΛ Σπάρτης στις 14:3Ο μ.μ για περισσότερες πληροφορίες και σχετικές ανακοινώσεις.