Δείπνο Πρωταθλητών είχε απόψε το βράδυ στο γνωστό Ψητοπωλείο Παρθενών – Μπάρδης με την αποστολή της ΑΕ Σπάρτης να δειπνεί μετά την επιστροφή της απο το τελευταίο παιχνίδι στο Άργος.
Άπαντες Παρόντες.
Το μενού είχε Αρνάκι στην Σούβλα και πολλά εκλεκτά κρεατικά.
Η ΑΕ Σπάρτης θα συνεχίσει τις προπονήσεις και αυτή την εβδομάδα για να είναι έτοιμη για τον φιλικό αγώνα με αντίπαλο τον Ατρόμητο Αθηνών στην φιέστα του Σαββάτου με την προπόνηση της Δευτέρας να ξεκινά στις 5 το απόγευμα.
Γ.Π

