Παιδική παράσταση στο Ξηροκάμπι

Την παιδική παράσταση με τίτλο Η οικογένεια Πιπερούμ και ένας ξένος  που αφηγούνται τα παραμύθια του Ευγ. Τριβιζά “ Το ποντικάκι που ήθελε να πιάσει ένα αστεράκι» και της Αργ. Κοκορέλη «Ο Αι Βασίλης πάει στον πόλεμο» αντίστοιχα, παρακολούθησαν την Δευτέρα 18 Δεκεμβρίου οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου Ξηροκαμπίου από την ερασιτεχνική ομάδα θεάτρου (Ε.Θ.Ο.Λ.). Η παράσταση πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία του Νομικού Προσώπου Πολιτισμού & Περιβάλλοντος του Δήμου Σπάρτης με την σχολική μονάδα και ενθουσίασε τους μικρούς μαθητές. Συντονίστρια της Ε.Θ.Ο.Λ. είναι η κα Καλομοίρη Φλώρα ενώ τους ρόλους ενσάρκωσαν οι : Γάγκα Φωτ., Δαλαλάκης Θεοφ., Ρασσιάς Στ., Βερδηλός Πετ. και Καρράς Παν..Παράλληλα, οι μαθητές διδάχθηκαν μαθήματα υποκριτικής , ώστε να … πρωταγωνιστήσουν στην Χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου που θα διεξαχθεί την Τετάρτη 20 Δεκεμβρίου και ώρα 18:00 στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου .Την ίδια ημέρα στο χώρο του σχολείου θα γίνει bazaar , θα διατίθενται το σχολικό εφημεριδάκι «Φαριδοφύλακες» και το ημερολόγιο του Συλλόγου Γονέων – Κηδεμόνων ενώ κατά την διάρκεια της σχολικής γιορτής θα τιμηθεί η Ένωση Πνευματικών Δημιουργών για τον εξωραϊσμό του Δημοτικού σχολείου.

Leave a comment

Your email address will not be published.