Σε μια καυτή τούμπα ο ΠΑΟΚ νίκησε πανάξια τον ΠΑΟ 2-1 και δίκαια ονειρέυται τίτλο. Η ομάδα του Σάντος έπαιξε έξυπνα και αν και ισοφαρίστηκε γρήγορα,μέσα σε 4 λεπτά, κατάφερε να πετύχει το νικητήριο γκολ με τον Μουσλίμοβιτς στο 68ο λεπτό. Είχε ανοίξει το σκορ στο 6Οο λεπτό του ματς ύστερα απο φανταστικό φάουλ του Γκαρσία, ο οποίος αφιέρωσε το γκολ στη μητέρα του που έχασε την εβδομάδα που μας πέρασε. Η αντίδραση του ΠΑΟ ήταν άμεση. Μετά από 4 λεπτά κατάφερε να φέρει στα ίσια το ντέρμπι με τον πρώτο σκόρερ του πρωταθλήματος Σισέ ύστερα απο ωραία χαμηλή πλάγια σέντρα του Σαλπιγγίδη. Αλλά ο Μουσλίμοβιτς είχε άλλη γνώμη όπως είπαμε στην αρχή και με δικό του τέρμα έγραψε το τελικό 2-1. Ο ΠΑΟ είχε την υπεροχή για να ισοφαρίσει αλλά κάτι έλειπε από τη τελική προσπάθεια.
ΠΑΟΚ ΓΙΑ ΤΙΤΛΟ
