Με πτώση έκλεισε ο γενικός δείκτης στο Χρηματιστήριο Αθηνών με το γενικό δείκτη να κρατάει τα κέρδη του που είχαν σημειωθεί κατά την διαρκεί της ημέρα και να κλείνει στις 1,570,22 μονάδες έναντι 1,578,48 την προηγούμενη ημέρα….
Έτσι το ποίο παρέμεινε θολό και αυτήν την εβδομάδα με την αδύναμη εικόνα του τραπεζικού κλάδου να δημιουργεί προβληματισμό στην βραχυπρόθεσμη τάση…..
![xrimatistirio[1]](https://admin.report24.gr/wp-content/uploads/xrimatistirio14-300x180.jpg)