Πόσο είναι το έλλειμμα…???

 

Αύριο η eurostat θα εξαγγείλει το έλλειμμα που είχαμε με τα στοιχεία για το 2009 με μεγάλο κίνδυνο να γίνει αναπροσαρμογή του προγράμματος σταθερότητας με βεβαίως αλλεπάλληλες επιδράσεις στην πολύπαθη οικονομία…… Εν αναμονή των στοιχείων λοιπόν…..

Leave a comment

Your email address will not be published.