Σοκ… Άγιο είχε σε τροχαίο η Τασία Κανελλοπούλου!

Ευτυχώς το ατύχημα που είχε η Υποψήφια Δήμαρχος Σπάρτης κ.Τασία Κανελλοπούλου δεν κόστισε πάρα μόνο σε υλικές ζημιές με την ίδια να δημοσιεύει την περιπέτεια της στα κοινωνικά δίκτυα με την φωτογραφία του αυτοκινήτου της να σηματοδοτεί την σοβαρότητα του ατυχήματος αναφέροντας…

“Ένας βράχος μεγάλος στην μέση της λωρίδας καθόδου προς Σπάρτη,αμέσως μετα την δεξιά στροφή, η δυνατή βροχή που δεν άφηνε περιθώρια ορατότητας, η σκοτεινή νύχτα και τα απέναντι άσπρα φώτα να σε τυφλώνουν ήταν το απόλυτο σκηνικό! Η ζώνη παρά το γεγονός ότι σε τόσο δυνατές συγκρούσεις πληγώνει, είναι η βασική αιτία που σώζει ζωές! Το ίδιο και οι αερόσακοι! Δεν κάνουν το ίδιο, όμως, αυτοί που είναι υπεύθυνοι για την ασφάλεια των δρόμων. Ευτυχώς που οι συνθήκες επέβαλαν μικρή ταχύτητα!!”

Leave a comment

Your email address will not be published.