Μεγάλη νίκη με σκορ 0-4!!! πέτυχε ο ΗΡΑ στην έδρα του Αστέρα Τρίπολης και βρίσκεται πιο κοντά στο στόχο του που είναι η παραμονή του. Απο την άλλη η ομάδα της Τρίπολης προβλημάτησε με την απόδόση της με τον Βαγγέλη Βλάχο να αφήνει σαφείς αιχμές κατά της διοίκησης λέγοντας πως δεν έγιναν οι μεταγραφές που θα έπρεπε τον Γενάρη. Τα γκολ πέτυχαν οι Γιάκομπ 1-0 Κονέ με σουτ οβίδα 2-0 και Μιλάνο (2) γκολ στο 59′ και 73′