Με πρωτοβουλία του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων και με την υποστήριξη της διεύθυνσης στο 2ο δημοτικό σχολείο Σπάρτης πραγματοποιούνται συνεχώς δράσεις βελτίωσης του υπάρχοντος χώρου καλύπτοντας ουσιαστικά το κενό της πολιτείας.
Ακόμα μια δράση που χαίρει συγχαρητηρίων ήταν και η ανάπλαση και το φρεσκάρισμα των σιδερένιων κιγκλιδωμάτων με τους γονείς δια μέσου του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων αλλά και την διευθύντρια του σχολείου να μετέχουν ενεργά σε μια σημαντική εθελοντική δράση.
Παράλληλα το προηγούμενο διάστημα πραγματοποίησαν στον προαύλιο χώρο του σχολείου και δεντροφύτευση εσπεριδοειδών βοηθώντας τα παιδιά με βιωματικό τρόπο να κατανοήσουν τα οφέλη των καλλιεργειών.
Αναλυτικό ρεπορτάζ βίντεο και δηλώσεις μπορείτε να δείτε σήμερα στο Λακωνικό Δελτίο Ειδήσεων της Τηλεόρασης Best Λακωνίας στις 19:30
Ρεπορτάζ Γιάννης Παυλάκος
