Η νέα Ένωση Ιδιοκτητών είναι λοιπόν όπως όλα δείχνου στα επόμενα σχέδια του Θέμου Αναστασιάδη του Αντώνη Δελατόλα, του Αντώνη Πίκουλα, του Μάκη Κουρή και του Αιμήλιου Λιάτσου ύστερα από την συνάντηση που θα έχουν για τον σύσταση της και την οργάνωσή της….. Σε κεντρικό σημείο θα είναι και ο Νίκος Χατζηνικολάου αφού πρώτα πέσουν στο τραπέζι τα διαδικαστικά από εκεί και πέρα θα μπει και το νερό στο αυλάκι για την υλοποίηση της……με εκτός του Μάκη Τριανταφυλλόπουλοι έως τώρα και από ότι μαθαίνουμε έχει γίνει έξω φρενών….
![Image[1] χρημα](https://admin.report24.gr/wp-content/uploads/Image1-χρημα-300x225.jpg)