Την νέα ηγετική ομάδα ανακόνωσε ο Αντώνης Σαμαράς με την τοποθέτηση των κ. Αβραμόπουλου και Δήμα στις θέσεις των αντιπροέδρων. Για την Τετάρτη έχει οριστεί η ανακοίνωση των θέσεων της Νέας Δημοκρατίας για την έξοδο της χώρας από την κρίση, ενώ αμέσως μετά τοποθετείται ο «ανασχηματισμός» των τομεαρχών.
Ο πρώην υπουργός Δημήτρης Αβραμόπουλος θα αναλάβει την εποπτεία της εξωτερικής πολιτικής και άμυνας, των διεθνών σχέσεων του κόμματος και τους τομείς της δημόσιας διοίκησης και ασφάλειας, ενώ ο πρώην επίτροπος Σταύρος Δήμας θα αναλάβει το πεδίο της οικονομίας και ανάπτυξης και την εποπτεία των τομέων περιβάλλοντος, ενέργειας, μεταφορών κ.ά.
Όσον αφορά στις αλλαγές στο συμβούλιο των τομεαρχών, η ανακοίνωσή τους τοποθετείται χρονικά μετά την Τετάρτη.
Πληροφορίες θεωρούν δεδομένη την είσοδο στην ηγετική ομάδα του πρώην υπουργού Ευριπίδη Στυλιανίδη (πιθανότατα στον τομέα Άμυνας), ενώ στο επιτελείο για την Οικονομία θα ενταχθεί και ο Ν.Μηταράκης.
Τέλος, αλλαγές αναμένονται και στον τομέα του πολιτικού σχεδιασμού, λόγω της ενδεχόμενης υποψηφιότητας του Κ.Γκιουλέκα στο Δήμο Θεσσαλονίκης.
