Το Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης τίμησε την Πρωταθλήτρια Ένωση Πελλάνας Καστορείου

Με εισηγητή τον Αντιδημάρχου Βασίλη Σκρουμπέλο στο σημερινό Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης βραβεύτηκε η Πρωταθλήτρια Ένωση Πελλάνας Καστορείου για την άνοδο της στην Γ Εθνική.

Ο Δήμαρχος Σπάρτης Βαγγέλης Βαλιώτης σημείωσε για αυτήν την επιτυχία πως είναι πολύ μεγάλη παρόλο που δεν πήρε την ίδια διάσταση όπως είχε πάρει η άνοδο της Σπάρτης πριν από 3 χρόνια αλλά είναι ίδιας σημασίας. Επίσης σημείωσε πως για την επόμενη σεζόν ο Δήμος θα συνεισφέρει με το ποσό των 8.000 ευρώ στην προσπάθεια της Γ Εθνικής.

Αναλυτικό ρεπορτάζ και βίντεο στο Λακωνικό Δελτίο Ειδήσεων της Τηλεόρασης Best Λακωνίας την Πέμπτη στις 19:30 το απόγευμα.

Ρεπορτάζ Γιάννης Παυλάκος 

Leave a comment

Your email address will not be published.