Τρέλα με τον ΦΠΑ… Τυρί 13%… Τυρί τριμμένο στο 23%… Σουβλάκι 13%… με πιπεριά 23%

1Αυξήσεις φωτιά στα τρόφιμα και με αρκετές τρελές περιπτώσεις.. όπως το τυρί στο 13% ενώ το τυρί για μακαρόνια τριμμένο θα ειναι στο 23%. Επίσης τα σουβλάκια τα απλά θα είναι στο 13% ενώ με οποιαδήποτε προσθήκη όπως πιπεριά ντομάτα μπέικον κλπ θα είναι στο 23%

 Οι τιμές θα ισχύουν από την Δευτέρα 20 Ιουλίου.

Αναλυτικά η λίστα

Τα προϊόντα που πάνε στο 13%: 

  • Κρέατα νωπά

  • Κρέατα κατεψυγμένα

  • Ψάρια-θαλασσινά νωπά

  • Ψάρια-θαλασσινά κατεψυγμένα

  • Γάλα (φρέσκο, σε σκόνη, συμπυκνωμένο)

  • Γιαούρτια (τα απλά)

  • Τυριά (με εξαίρεση τα τυριά τριμμένα ή σε σκόνη, τα λιωμένα τυριά, τα τυριά με στίγματα της διάκρισης 0406 40 και τα τυριά με περιεκτικότητα κ.β. σε λιπαρές ουσίες που υπερβαίνει το 72%)

  • Αυγά

  • Μέλι φυσικό

  • Λαχανικά

  • Καρποί

  • Φρούτα

  • Βότανα

  • Δημητριακά

  • Προϊόντα αλευροποΐας

  • Μαστίχα

  • Ελαιόλαδο

  • Ζάχαρη και ζαχαρόζη

  • Παρασκευάσματα για τη διατροφή παιδιών

  • Σπόροι για σπορά

  • Ζυμαρικά

  • Ψωμί

  • Ζωοτροφές

  • Νερά

  • Ανθρακούχα νερά

  • Ξύδι

  • Αλάτι

  • Ηλεκτρική Ενέργεια

  • Φυσικό αέριο

  • Τηλεθέρμανση

  • Η διαμονή σε ξενοδοχεία

  • Η διαμονή σε κάμπινγκ

  • Προφυλακτικά

  • Καυσόξυλα

Τα προϊόντα που πάνε στο 23%:

  • Μακαρόνια

  • Ρύζι

  • Αλεύρι

  • Καφές

  • Κακάο

  • Αλλαντικά

  • Μαρμελάδες

  • Σοκολάτες

  • Παγωτά

  • Είδη ζαχαροπλαστικής

  • Μπαχαρικά

  • Προψημένο ψωμί

  • Προμαγειρευμένο φαγητό

  • Ψωμί του τοστ

  • Φρυγανιές

  • Αναψυκτικά-χυμοί

  • Εστίαση-catering

  • Εισιτήρια μέσων μαζικής μεταφοράς (λεωφορεία, αεροπλάνα, πλοία)

  • Κόμιστρα ταξί

  • Φροντιστήρια

  • Υπηρεσίες από συγγραφείς, καλλιτέχνες, συνθέτες

  • Επισκευή και συντήρηση παλαιών κατοικιών

  • Ανθη-φυτά

  • Αποχέτευση

  • Ζωοτροφές για κατοικίδια

Τα προϊόντα που πάνε στο 6%:

  • Φάρμακα και εμβόλια

  • Βιβλία

  • Εισιτήρια θεατρικών παραστάσεων

Τι θα γίνει με τα νησιά

Η έκπτωση του 30% των συντελεστών ΦΠΑ στα ανεπτυγμένα τουριστικά νησιά με το ψηλότερο  κατά κεφαλήν εισόδημα  θα καταργηθεί από την 1η Οκτωβρίου 2015. Από την 1η Ιουνίου το ειδικό καθεστώς καταργείται στα λιγότερο ανεπτυγμένα νησιά, ενώ εξαιρούνται τα πλέον απομακρυσμένα.

Υπηρεσίες που μετατάσσονται στον κανονικό συντελεστή είναι οι ακόλουθες:

– Εισιτήρια εκδηλώσεων

– Τέλη για τη λήψη ραδιοτηλεοπτικών εκπομπών

– Υπηρεσίες συγγραφέων και καλλιτεχνών

– Υπηρεσίες για τη γεωργική παραγωγή

– Εστίαση

– Υπηρεσίες γραφείων κηδειών

– Οι μη απαλλασσόμενες ιατρικές και οδοντιατρικές υπηρεσίες

Λόγω της κατάργησης της σχετικής απαλλαγής, οι υπηρεσίες που παρέχονται από φροντιστήρια όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης, τα κέντρα εκμάθησης ξένων γλωσσών και ηλεκτρονικών υπολογιστών υπάγονται στο συντελεστή 23%.

Leave a comment

Your email address will not be published.