1000 Αμερικανοί τουρίστες που βρίσκονταν σε Κρουαζιερόπλοιο, ξένων συμφερόντων, έπιασε στο λιμάνι του Πειραιά και οι άνθρωποι βγήκαν από το πλοίο και πήγαν αν δουν τα αρχαία της Αθήνας. Όμως συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ, έκλεισαν τις…
…πόρτες και δεν αφήνουν τους Αμερικανούς να μπουν στο λιμάνι για να πάρουν το πλοίο τους και να συνεχίσουν της κρουαζιέρα τους για την Κροατία.
Ο λόγος ότι το ξένων συμφερόντων πλοίο, σπάει το καμποτάζ (μετά την απόφαση της κυβέρνησης) αφού δεν έχει ούτε έναν Έλληνα στο πλήρωμά του
![port-piraeus[1]](https://admin.report24.gr/wp-content/uploads/port-piraeus1-300x221.jpg)