Υπό κατάληψη το ΕΠΑΛ Σπάρτης

Υπό κατάληψη βρίσκεται από σήμερα το ΕΠΑΛ Σπάρτης.

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Σας ενημερώνουμε ότι το σχολικό συγκρότημα ΕΠΑΛ – ΔΙΕΚ – ΕΚ – ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ είναι υπό κατάληψη. Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνείστε μαζί μας στην σελίδα στο facebook Iek Spartis.

Να σημειωθει πως η κατάληψη έγινε από τους μαθητές του ΕΠΑΛ ενώ το ΙΕΚ δεν έχει ξεκινησει ακόμα τα μαθηματα.

 

Leave a comment

Your email address will not be published.