Υπό κατάληψη βρίσκεται από σήμερα το ΕΠΑΛ Σπάρτης.
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
“Σας ενημερώνουμε ότι το σχολικό συγκρότημα ΕΠΑΛ – ΔΙΕΚ – ΕΚ – ΕΣΠΕΡΙΝΟ ΕΠΑΛ είναι υπό κατάληψη. Για οποιαδήποτε πληροφορία επικοινωνείστε μαζί μας στην σελίδα στο facebook Iek Spartis.“
Να σημειωθει πως η κατάληψη έγινε από τους μαθητές του ΕΠΑΛ ενώ το ΙΕΚ δεν έχει ξεκινησει ακόμα τα μαθηματα.