Φοιτητές Ιατρικής στο Κ.Υ Αρεόπολης
Νέα και Ειδήσεις Λακωνίας Πελοπόννησος Report24 - η Εφημερίδα σας
Ειδήσεις Λακωνίας Πελοπόννησος Σήμερα
Στο πλαίσιο του Προγράμματος “Ιατρική Απόβαση – 2018”, φοιτητές από όλες τις Ιατρικές Σχολές της χώρας, εκπαιδεύονται και συνδράμουν στο δύσκολο έργο του Κέντρου Υγείας Αρεόπολης για πέμπτη συνεχόμενη χρονιά, το χρονικό διάστημα από 10 Ιουλίου έως 28 Αυγούστου 2018.