Αυτοκτόνησε στρατιώτης στο Κιλκίς…

Από το Γενικό Επιτελείο Στρατού ανακοινώθηκε ότι στις 04.40 τα ξημερώματα, ένας 19χρονος στρατιώτης Πεζικού, ο οποίος υπηρετούσε σε μονάδα του Κιλκίς, βρέθηκε απαγχονισμένος εντός του στρατοπέδου.

Για τα αίτια του θανάτου διατάχθηκε προανάκριση από τις αρμόδιες εισαγγελικές Αρχές.

Ο Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Ευάγγελος Βενιζέλος, ο Αναπληρωτής Υπουργός Εθνικής Άμυνας κ. Πάνος Μπεγλίτης και ο Αρχηγός του ΓΕΣ εξέφρασαν τα συλλυπητήρια τους στην οικογένεια του θανόντος.

Υπενθυμίζεται ότι πριν λίγες ημέρες, ένας νεοσύλλεκτος στρατιώτης κατέληξε αιφνίδια κατά την διάρκεια του ύπνου του.

Leave a comment

Your email address will not be published.