Αν δεν έχεις Μπάρμπεκιου να ψήσεις.. Δες τον τρόπο..!!! Καλοκαίρι είναι και όλο και κάποιο μπάρμπεκιου θα ετοιμάσουμε έξω στη φύση..! Κοιτάς και βλέπεις πως σου λείπει η σκάρα.. Μην σκας. Υπάρχει τρόπος.. Παίρνεις την πιρούνα του Κηπουρού και βάζεις τα λουκανικάκια όπως ο τύπος στη φωτογραφία!!!