Ανήλικοι έκλεψαν μοτοσικλέτα στην Σπάρτη.. και τους έπιασαν..

Ένας Έλληνας και ένας αλλοδαπός υπήκοος Βουλγαρίας ανήλικοι νωρίς το πρωι της  Παρασκευής έκλεψαν την μοτοσικλέτα συμπολίτη μας ενώ μετά από έρευνα εντοπίστηκαν και συνελήφθησαν. Η μοτοσικλέτα αποδόθηκε στον ιδιοκτήτη της ενώ προανάκριση διενεργεί το Τμήμα Ασφάλειας Σπάρτης.

Leave a comment

Your email address will not be published.