Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία από την Κατολίσθηση στον Δρόμο Σπάρτη Μονεμβάσια..

Από το πρωί ήμασταν πρώτοι που γράφαμε πως υπάρχει επικίνδινη κατολίσθηση στον δρόμο Σπάρτη Μονεμβάσια στο ύψος του κόμβου της Απιδιάς μετά τον Βλαχιώτη.

Συνεργία του Δήμου Ευρώτα έσπευσαν στο σημείο με ειδικά μηχανήματα και ολοκλήρωσαν τις εργασίες και δόθηκε ξανά στην κυκλοφορία.

 Η φωτογραφία είναι απο το σημείο όπως ήταν το πρωι..!!

1

Leave a comment

Your email address will not be published.