Η επόμενη μέρα του ριζικού ανασχηματισμού στη Ν. Δ. βρήκε τον Αντώνη Σαμαρά να εμφανίζεται ιδιαίτερα ικανοποιημένος για την απήχηση που είχαν οι αλλαγές του τόσο στην κοινωνία όσο και στην Κοινοβουλευτική Ομάδα του κόμματος. Νωρίς το πρωί πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη σύσκεψη της Τρίτης με τους αντιπροέδρους Δημήτρη Αβραμόπουλο και Σταύρο Δήμα, το νέο εκπρόσωπο του κόμματος Γιάννη Μιχελάκη, τους κ. κ. Τασούλα και Λυκουρέντζο και τους στενούς συνεργάτες του προέδρου της Ν. Δ. Στην αποτίμηση που ακολούθησε όλοι εμφανίστηκαν ιδιαίτερα θετικοί. Απαντώντας ουσιαστικά σε όλους όσοι έσπευσαν να εκφράσουν την ανησυχία τους για το αν είναι εφικτό να υπάρχει ένας σοβαρός συντονισμός όλων αυτών των προσώπων που απαρτίζουν τους τομείς και τις γραμματείες, συνεργάτες του Αντώνη Σαμαρά επισημαίνουν πως η λογική πίσω από τις αλλαγές αυτές είναι η δημιουργία μιας ισχυρής ομάδας ανά τομέα και υπουργείο, με ανθρώπους που έχουν την επιστημονική κατάρτιση, το πολιτικό εκτόπισμα αλλά και την εμπειρία και τη διάθεση να παρακολουθούν το κυβερνητικό έργο ανά τομέα ευθύνης. Στόχος να υπάρξει στενό μαρκάρισμα σε κάθε υπουργείο και υφυπουργείο, ακόμα και στις ΔΕΚΟ, αλλά και να διαμορφώσουν και από κοινού, ως ισχυρή ομάδα αλλά και με τη διευρυμένη σύνθεση με επιστημονικούς συνεργάτες και στελέχη της αγοράς την πρόταση της Ν Δ. και το πρόγραμμά της σε συνεργασία με τη Γραμματεία Προγράμματος. Από εκεί και πέρα οι δύο αντιπρόεδροι θα έχουν υπό την εποπτεία τους , τους τομεάρχες, ενώ «ομπρέλα» όλων θα είναι ο Αντώνης Σαμαράς ο οποίος σε συνεχείς συσκέψεις θα ενημερώνεται και θα δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές. Ήδη το σχήμα προχωρά με απανωτές συσκέψεις τομεαρχών, ενώ έμφαση θα δοθεί στην οικονομία αλλά και στα εθνικά θέματα εν όψει και της προ ημερησίας συζήτησης στη Βουλή για την εξωτερική πολιτική στις 24 Ιανουαρίου.
Άρχισαν δουλειά οι νέοι τομεάρχες. Ο Α. Σαμαράς τους έθεσε όλους προ των ευθυνών τους