Διακοπή Νερού την Τετάρτη στην Σπάρτη…

00Από την Δ.Ε.Υ.Α. Σπάρτης  ανακοινώνεται ότι την Τετάρτη 22 Απριλίου   θα γίνει γενική διακοπή νερού από τις 9.00  το πρωί μέχρι τις 3.00 το μεσημέρι  λόγω συνδέσεων του νέου κεντρικού αγωγού ύδρευσης από τον εργολάβο του έργου:  Αντικατάσταση εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Σπάρτης

Leave a comment

Your email address will not be published.