Νέο αναπτυξιακό μοντέλο από τον Α. Σαμαρά

Με κεντρικό σύνθημα την έξοδο της χώρας από τους περιοριστικούς όρους του Μνημονίου εντός διετίας θα ανέβει στο «βήμα» της ΔΕΘ, ο πρόεδρος της ΝΔ, Α. Σαμαράς.

Ο κ. Σαμαράς πραγματοποιεί συσκέψεις επί συσκέψεως με τους στενούς του συνεργάτες για να καταλήξει στην «γραμμή» που θα ακολουθήσει, σύμφωνα με την «Καθημερινή», ενώ θα παρουσιάσει και ένα νέο αναπτυξιακό μοντέλο.

Οι επιδόσεις του προέδρου της ΝΔ στην ΔΕΘ θεωρούνται κρίσιμες για την τύχη των συνδυασμών του κόμματος στις αυτοδιοικητικές εκλογές.

Leave a comment

Your email address will not be published.