Η Τ.Ο Μάνης διοργάνωσε το Σάββατο 9 Νοεμβρίου ομιλία στα γραφεία της στο Γύθειο με θέμα την παράνομη και άδικη προφυλάκιση του Αρχηγού Νίκου Μιχαλολιάκου και των συναγωνιστών Χρήστου Παππά και Γιάννη Λαγού.
Ομιλήτρια ήταν η συναγωνίστρια Σοφία Σαλουφάκου που αναφέρθηκε στις παράνομες και αντισυνταγματικές άδικες και λυσσαλέας διώξεις της ηγεσίας του εθνικιστικού κόμματος από την ξενόδουλη κυβέρνηση των υπαλλήλων του εγχώριου και ξένου κεφαλαίου με συνοδοιπόρους το σύνολο των αριστερών και των εργολάβων της δημοσιογραφίας.
Στη συνέχεια το λόγο έλαβε ο γραμματέας της τοπικής Βασίλης Μπουτεράκος πού τόνισε ότι μετά από όλες αυτές τις διώξεις και την τρομοκρατία έχουμε γίνει πιο δυνατοί και έτσι πρέπει να συνεχίσουμε.
Ο Αρχηγός και τα ηγετικά στελέχη αποτελούν παράδειγμα με την άκαμπτη στάση τους απέναντι σε όλους αυτούς πού επιβουλεύονται το έθνος και έχουν εξαθλιώσει τους Έλληνες.
Τέλος τόνισε ότι χρειάζεται μεγάλη προσοχή διότι με την Χρυσή Αυγή να ανεβαίνει δημοσκοπικά θα ενταθούν οι προβοκάτσιες και η λάσπη στο Εθνικιστικό Κίνημα με πρωταρχικό μέλημα του συστήματος την διάσπαση και τον αποπροσανατολισμό των Εθνικιστών.
Δεν θα μπορέσουν να μάς κάμψουν οι δωσίλογοι του συμφώνου Μολότωφ – Ρίμπεντροπ και της 5ης ολομέλειας του ΚΚΕ, οι μαυραγορίτες της κατοχής που ποτέ δεν έβγαλαν τις κουκούλες μέχρι σήμερα, οι υπαίτιοι των 75000 άγρια σφαγιασμένων Ελλήνων του συμμοριτοπολέμου, οι διαχειριστές του σχεδίου Μάρσαλ, οι χειροκροτητές τού στρατιωτικού καθεστώτος της 21ης Απριλίου πού αμέσως μετά το 1974 μετατράπηκαν σε γενιά του Πολυτεχνείου, αδιαφορώντας για τα Εθνικά θέματα και ιδίως για την Κύπρο με κύριο μέλημα τους την κατασπατάληση και την κλοπή του Εθνικού πλούτου για ίδιο όφελος με πρόσχημα την καραμέλα της δημοκρατία φτιάχνοντας νόμους που ούτε ο Καντάφι δεν είχε.
Είναι αδίστακτοι και θα μεταχειριστούν κάθε μέσο και μηχανισμό ώστε να διασφαλίσουν τα όποια οφέλη τους.
Αυτοί πού δικαιολογούν λογαριασμούς 500000 ευρώ στο εξωτερικό για σπουδές παιδιών τα οποία στη συνέχεια έρχονται στην Ελλάδα για τον πλουτισμό τους σε αντίθεση με τον απλό πολίτη πού δεν κάνει παιδιά γιατί δεν μπορεί να τα ταΐσει και όσα παιδιά με πολύ κόπο σπουδάσουν στην Ελλάδα φεύγουν στο εξωτερικό για να επιβιώσουν.
Τα εγκλήματα κατά της Πατρίδας και των Ελλήνων γίνονταν και γίνονται από το κλεπτοκρατικό τόξο και σε καμία περίπτωση από την Χρυσή Αυγή, απλά η Χρυσή Αυγή είναι ότι τους φοβίζει και τρέμουν με την ιδέα ότι σύντομα θα λογοδοτήσουν στον Ελληνικό λαό.
ΓΥΘΕΙΟ:
Κεντρική Πλατεία “Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη”
Τετάρτη-Σάββατο 18.00-21.00