Μικρής έκτασης επεισόδια σημειώθηκαν πρίν από λίγο, σχεδόν ένα λεπτό πριν την άφιξη του πρωθυπουργού, ανάμεσα σε ομάδες αριστεριστών και δυνάμεις των ΜΑΤ.
Οι αριστεριστές επιχείρησαν να εισβάλλουν στο χώρο της ΔΕΘ, αλλά απωθήθηκαν από τους αστυνομικούς με δακρυγόνα.
Στο Βελλίδειο κατέληξε πρώτο το μπλοκ του ΠΑΜΕ, που είχε συγκεντρωθεί στην Πλατεία Αριστοτέλους.
Ακολούθησε η πορεία της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ, στην οποία σύμφωνα με τις εκτιμήσεις συμμετείχαν περίπου 15.000 διαδηλωτές.
Ο ΣΥΡΙΖΑ οργάνωσε συγκέντρωση στην Εγνατία, ενώ μέλη της εξωκοινοβουλευτικής Αριστεράς συγκεντρώθηκαν στην Καμάρα και αντιεξουσιαστές στην πλατεία Συντριβανίου.
Νωρίτερα εργαζόμενοι του ΟΣΕ συγκεντρώθηκαν στον Σιδηροδρομικό Σταθμό της Θεσσαλονίκης και στη συνέχεια με πορεία στο κέντρο της πόλης κατευθύνθηκαν προς το άγαλμα Βενιζέλου για να ενωθούν με την συγκέντρωση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ.
Ενταση στη ΔΕΘ