Στα πλαίσια του εθελοντικού καθαρισμού που ανακοίνωσε ο Δήμος Σπάρτης συμμετείχε και ο Οικιστικός Σύλλογος Σπάρτης |||. Πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 10/5/2015 και ολοκληρώθηκε με επιτυχία και αθρόα συμμετοχή των οικιστών για τον καθαρισμό/καλλωπισμό του οικισμού μας!!
Εθελοντικός Καθαρισμός στις Εργατικές Κατοικίες Σπάρτης…






