Για Ανακατασκευή το Γηροκομείο Σπάρτης..!!

0«Η Περιφερειακή  Ενότητα Λακωνίας αναλαμβάνει την ωρίμανση της μελέτης του έργου της βελτίωσης του Γηροκομείου Σπάρτης, προκείμενου να ενταχθεί στο ΕΣΠΑ»

           Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου κ. Πέτρος Τατούλης, με έγγραφο του, όρισε  την Διεύθυνση τεχνικών έργων της ΠΕ Λακωνίας ως την υπηρεσία η οποία θα αναλάβει να συγκεντρώσει όλα τα απαραίτητα στοιχεία προκειμένου να εκπονηθεί/ ολοκληρωθεί η τεχνική μελέτη και στην συνέχεια να προετοιμαστεί ο φάκελος του έργου «Ανακαίνιση & Βελτίωση του Γηροκομείου Σπάρτης ¨Οι Άγιοι Ανάργυρο騻 προκειμένου να ενταχθεί για χρηματοδότηση στο ΕΣΠΑ.

Της ενέργειας αυτής είχε προηγηθεί σχετικό αίτημα του Ιδρύματος στην Αντιπεριφερεριάρχη Λακωνίας κ. Ντία Τζανετέα στο οποίο αναφερόταν η αδυναμία του Ιδρύματος να ολοκληρώσει τις διαδικασίες εκπόνησης-ωρίμανσης και υποβολής των απαραίτητων τεχνικών μελετών, προκειμένου να αξιολογηθεί και εγκριθεί ο φάκελος του έργου για χρηματοδότηση στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα ΔΕΠΙΝ 2007-2013.

Ο Περιφερειάρχης κ. Πέτρος Τατούλης και η Αντιπεριφερειάρχης  κ. Τζανετέα ανταποκρινόμενοι στο αίτημα του ιδρύματος δρομολόγησαν τις απαραίτητες  διαδικασίες προκειμένου να στηρίξουν την ολοκλήρωση ενός τόσο σημαντικού έργου και  δήλωσαν ότι η Περιφέρεια Πελοποννήσου  έχει αποδείξει ότι υποστηρίζει έμπρακτα τις κοινωνικές δομές του τόπου μας που λόγω της κρίσης αντιμετωπίζουν σοβαρότατα προβλήματα λειτουργίας.

 

Leave a comment

Your email address will not be published.