ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΜΑΤΣ ……
1ο παιχνίδι γυναικείου ποδοσφαίρου
Π.Α.Ο. ΣΠΑΡΤΗΣ – ΦΑΙΝΟΜΗΡΙΔΕΣ ΣΠΑΡΤΗΣ
Ο πρώτος αγώνας γυναικείου ποδοσφαίρου του 2011 θα είναι γεγονός τη Δευτέρα 3-1-2011 ώρα 5 ( 17.οο΄) στο 8χ8 YA BALA στη Σπάρτη σε ένα φιλικό αγώνα προπόνησης και γνωριμίας σε εορταστικό περιβάλλον που θα αποτελέσει για τους τυχερούς που θα το παρακολουθήσουν ένα υπέροχο ποδοσφαιρικό θέαμα με πολλά γκολ και οι φάσεις που θα διαδέχονται η μια την άλλη σε ένα συναρπαστικό παιχνίδι………..
Ας βοηθήσουμε όλοι ώστε το λουλούδι του γυναικείου ποδοσφαίρου να ανθίσει και πάλι στη Λακωνία…