Με τους εκπροσώπους του ΔΝΤ, της Ε.Ε και της ΕΚΤ είχε συνάντηση στη Ρηγίλλης ο πρόεδρος της Ν.Δ κ. Αντώνης Σαμαράς.
Η συνάντηση κράτησε περίπου μία ώρα και ένα τέταρτο και όπως έγινε γνωστό, έγινε συζητήθηκαν αναλυτικά θέματα ανάπτυξης αλλά και για τις προτάσεις που παρουσίασε πρόσφατα στο Ζάππειο ο Αντώνης Σαμαράς, για το σχέδιο εξόδου της χώρας από την κρίση.
Όπως έγινε γνωστό, στην συνάντηση που διήρκησε περίπου μία ώρα και ένα τέταρτο, έγινε αναλυτική συζήτηση για θέματα ανάπτυξης, αλλά και για τις προτάσεις που παρουσίασε πρόσφατα στο Ζάππειο ο Αντώνης Σαμαράς στο σχέδιο εξόδου της χώρας από την κρίση.