Με μεγάλη επιτυχία κι αθρόα προσέλευση του κοινού, ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014, η αστρονομική βραδυά που συνδυοργάνωσαν ο Σύλλογος “Άγιος Πέτρος” Αγιοπετριτών Αττικής κι η Αστρονομική Ένωση Σπάρτης “Διός Κούροι” στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας.
Στην εκδήλωση έγινε ομιλία και παρουσίαση ουρανογραφίας από τα μέλη της Α.Ε.Σ. Νίκο Τρεμούλη και Θανάση Ευαγγελόπουλο κι ακολούθησε παρατήρηση ουράνιων αντικειμένων με τα τηλεσκόπια της Ένωσης στην πλατεία του χωριού.

