Είδαν τα άστρα από τον Αγιο Πέτρο Κυνουρίας…

0000000000

Με μεγάλη επιτυχία κι αθρόα προσέλευση του κοινού, ολοκληρώθηκε την Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014, η αστρονομική βραδυά που συνδυοργάνωσαν ο Σύλλογος “Άγιος Πέτρος” Αγιοπετριτών Αττικής κι η Αστρονομική Ένωση Σπάρτης “Διός Κούροι” στον Άγιο Πέτρο Κυνουρίας.

Στην εκδήλωση έγινε ομιλία και παρουσίαση ουρανογραφίας από τα μέλη της Α.Ε.Σ. Νίκο Τρεμούλη και Θανάση Ευαγγελόπουλο κι ακολούθησε παρατήρηση ουράνιων αντικειμένων με τα τηλεσκόπια της Ένωσης στην πλατεία του χωριού.

Το Δ.Σ. της Α.Ε.Σ. εκφράζει τις ευχαριστίες του πρός το Σύλλογο  “Άγιος Πέτρος” Αγιοπετριτών Αττικής για την άψογη συνεργασία που συνέβαλλε στην επιτυχία της εκδήλωσης.

Από το Δ.Σ. της Α.Ε.Σ.

0000000000 000000000

Leave a comment

Your email address will not be published.