Καλό χειμώνα για την Σούπερ Λίγκα…..Πρώτο μάτς τώρα ΠΑΟ-SCODA ΞΑΝΘΗ

Εναρκτήριο παιχνίδι για την φετινή χρονιά της Σούπερ Λίγκας και το πρωτάθλημα 2010-2011 με τον Παναθηναϊκό να υποδέχεται την Scoda Ξάνθη στην Λεωφόρο….

Καλό ποδοσφαιρικό χειμώνα και καλή αγωνιστική περίοδο ευχόμαστε με όμορφο ποδόσφαιρο, καλό θέαμα και πολλά γκόλ και βέβαια χωρία καμία βία φέτος στα γήπεδα….…..

Leave a comment

Your email address will not be published.