Σε τρία ανέρχονται τα θύματα από τον ιό του Δυτικού Νείλου μετά το θάνατο ενός 80χρονου, που νοσηλευόταν στο νοσοκομείο Λοιμωδών της Θεσσαλονίκης με συμπτώματα εγκεφαλίτιδας. Σύμφωνα με τους ειδικούς η ζέστη και η έντονη υγρασία ευνόησαν την αύξηση του πληθυσμού των κουνουπιών και κατά συνέπεια την αύξηση των κρουσμάτων, και για το λόγο αυτό αποφασίστηκε το πρόγραμμα των ψεκασμων να παραταθει για ενα ακόμα μηνα, μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου.Συνολικά ο αριθμός των κρουσμάτων της ασθένειας είναι πλέον 36.
Την τελευταία του πνοή, στο νοσοκομείο Λοιμωδών της Θεσσαλονίκης, άφησε το πρωί ένας 80χρονος, ο οποίος είναι και το τρίτο θύμα του ιού του δυτικού Νείλου.
Σύμφωνα με τον διοικητή του νοσοκομείου Πέτρο Σερίδη, ο ηλικιωμένος νοσηλευόταν σε κρίσιμη κατάσταση και είχε βεβαρημένο ιατρικό ιστορικό. Στο νοσοκομείο παραμένουν για νοσηλεία συνολικά 8 άτομα, εκ των οποίων τα 4, μεταξύ τους και ένα 12χρονο κοριτσάκι, είναι σε άριστη κατάσταση, τρία άτομα είναι σε σταθερή κατάσταση και ένα σε σοβαρότερη.
Στο νοσοκομείο της Βέροιας εξακολουθούν να νοσηλεύονται 12 άτομα, στα 6 από τα οποία έχει ταυτοποιηθεί ο “ιός του Δυτικού Νείλου”.
Το Σάββατο όπως έγινε γνωστό από το νοσοκομείο Λοιμωδών της Θεσσαλονίκης άλλα δύο άτομα που νοσηλεύονταν διαγνώστηκαν εργαστηριακά με τον ιό του Δυτικού Νείλου ανεβάζοντας το σύνολο των διαγνωσμένων κρουσμάτων σε 36.
ΠΗΓΕΣ: ΝΕΤ – ΝΕΤ 105,8 – ΑΠΕ/ΜΠΕ