«Μάχη» στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης για την Μάχη του Μυστρά…

000Μνήμες Εμφυλίου στο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης.

Συνεδρίαση γεμάτη ένταση ήταν αυτή του Δημοτικού Συμβουλίου Σπάρτης την περασμένη Δευτέρα για το 19ο θέμα της ημερήσιας διάταξης. Με τίτλο… “19ο   Τέλεση μνημόσυνου πεσόντων Μυστρά”

Εισηγητής:  ο Πρόεδρος Τ.Σ. κ. Δημήτριος Σκρουμπέλος

Κατά την συνεδρίαση ακούστηκαν πολλά, διαβάστηκαν όρκοι και ήρθαν μνήμες απο αντάρτες και ταγματασφαλίτες.

Το σώμα καταψήφισε τελικά το θέμα μετά από αρκετή ώρα και ένταση και το μνημόσυνο πεσόντων θα γίνει χωρίς την υποστήριξη του Δήμου.

Τα τοπικά ΜΜΕ για πρώτη φορά δεν ήταν εκεί.

Καλό χειμώνα είπαμε; Καλό χειμώνα!

 

Leave a comment

Your email address will not be published.