Με επιτυχία ξεκίνησε το Τουρνουά 3χ3 στην πλατεία Σπάρτης

Μαθητές από όλα τα σχολεία της περιοχής και ομάδες μπάσκετ έλαβαν μέρος σήμερα πρώτη ημέρα στο Τουρνουά 3χ3 στην πλατεία της Σπάρτης.

Κάτω από τον ανοιξιάτικο ουρανό οι μικροί μας φίλοι είχαν την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους και να πρωταγωνιστήσουν μέσα στο μίνι μπασκετικό γήπεδο με φόντο τον χιονισμένο Ταύγετο και το Παλιό Δημαρχείο της πόλης.

Το τουρνουά που είναι υπό την αιγίδα του Οργανισμού Νεολαίας και Άθλησης του Δήμου Σπάρτης θα ολοκληρωθεί αύριο Κυριακή με τους τελικούς.

Ρεπορτάζ Φωτογραφίες

Γιάννης Παυλάκος

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Leave a comment

Your email address will not be published.