Μεγάλη φωτιά τωρα στη Μάνη…

Σε εξέλιξη βρίσκεται φωτιά που ξέσπασε στην Μάνη λίγο μετά τις 12 το μεσημέρι. Απείλησε το εργοστάσιο της ΔΕΗ στην Αρεόπολη ευτυχώς όμως ο κίνδυνος απομακρύνθηκε. Στην περιοχή επιχειρούν έξι οχήματα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας , 14 άτομα πεζοπόρο τμήμα και δύο αεροσκάφη. Σύμφωνα με πληροφορίες  η φωτιά ξεκίνησε από το Δυρό της Μάνης και αυτήν τη στιγμή κατευθύνεται προς τα Ξιφαριάνικα.

Leave a comment

Your email address will not be published.