Μετανάστες έκαναν κατάληψη στη Νομική Αθηνών..!!!

Κλειστή για μια εβδομάδα θα είναι η Νομική Σχολή Αθηνών, στην οποία έχουν κάνει από χθες το βράδυ κατάληψη μετανάστες. Οι 300 καταληψίες, οι οποίοι ζητούν πολιτική προστασία, ήρθαν από τα Χανιά, όπου είχαν φθάσει την περασμένη εβδομάδα. Πολλοί από αυτούς είναι άρρωστοι.

«Η Σχολή θα είναι κλειστή ως την Παρασκευή. Είχαμε ειδοποιήσει από την περασμένη εβδομάδα την Αστυνομία, καθώς είχαμε σχετικές πληροφορίες, αλλά όχι μόνο δεν μας άκουσαν αλλά συνόδευσαν τους παρευρισκόμενους έξω από το κτίριο της Νομικής», δήλωσε ο πρόεδρος Νομικής Σχολής κ. Θ. Φορτσακης. Οι μετανάστες δίνουν την Τρίτη  συνέντευξη Τύπου, ενώ την Πέμπτη συνέντευξη για το ίδιο θέμα δίνουν και οι πρυτανικές αρχές του πανεπιστημίου Αθηνών

Σύμφωνα με καταγγελίες της ΠΑΣΠ και της ΔΑΠ μέλη της νεολαίας του Συνασπισμού εγκατέστησαν “με το έτσι θέλω”

Οι  μετανάστες έκαναν κατάληψη στο χώρο της Νομικής παρά την απόρριψη από την προηγούμενη εβδομάδα ανάλογου αιτήματος από την Κοσμητεία της Νομικής.

Οι δυο παρατάξεις των φοιτητών αν και στέκονται αλληλέγγυες στο τεράστιο πρόβλημα των μεταναστών καταγγέλλουν την κίνηση αυτή λέγοντας ότι τα μέλη της ΑΡ.ΕΝ. χωρίς καμία άδεια εισέβαλαν στο νέο κτίριο, έσπασαν τις ενδιάμεσες πόρτες και κατέλαβαν το κτίριο της Σόλωνος εγκαθιστώντας στρώματα και λοιπά είδη.

Από αύριο οι μετανάστες θα κάνουν απεργία πείνας μέχρι να ικανοποιηθούν τα αιτήματα τους.

Διαβάστε επίσης για το ίδιο θέμα

Κύριοι της κυβέρνησης είστε οι σκοταδιστές του σήμερα

Leave a comment

Your email address will not be published.